Aktualności

24-06-2013 Zielona Szkoła 2013

Uczniowie naszej szkoły przebywali 7 dni nad morzem w Kołobrzegu. Pogoda dopisała więc świetnie odpoczęliśmy, ale też dużo nauczyliśmy się .Każdego dnia przeżywaliśmy nowe przygody. Zwiedziliśmy port rybacki, port jachtowy, płynęliśmy statkiem „Piratem”, byliśmy na latarni, spacerowaliśmy po molo oraz falochronie.

Pobyty na basenie bardzo nam się podobały. Odwiedziliśmy również muzeum Oręża Polskiego gdzie poznaliśmy trochę historii. Każdy mógł wejść do czołgu i samolotu z okresu wojny.

Każdego dnia przebywaliśmy na plaży, gdzie zabawom nie było końca. Pływaliśmy w morzu, budowaliśmy zamki szukaliśmy skarbów, bursztynów, graliśmy w zbijaka i nogę.

Rozegraliśmy również mecz na boisku. Był tam świetny plac zabaw, gdzie mogliśmy zjeżdżać z zjeżdżalni, huśtać się i „dosiadać dinozaury”. Na zakończenie tradycyjnie odbył się wieczór piżamowy na którym dostaliśmy nagrody i dyplomy.

Ostatniego dnia nadano nam morskie imiona i pożegnaliśmy się z morzem. Nad morzem było świetnie, ale cieszyliśmy się, że zobaczymy naszych rodziców i dziadków. Może za rok znowu pojedziemy.