Aktualności

07-06-2014 Zielona szkoła w Kołobrzegu

W dniach od 28 maja do 4 czerwca grupa 26 uczniów wraz z wychowawcami odpoczywali na zielonej szkole w Kołobrzegu. Piękna, słoneczna pogoda zachęcała do spędzania czasu na plaży. Wszyscy z przyjemnością zażywali kąpieli słonecznych, a najodważniejsi również kąpieli morskich. Zabawom na plaży nie było końca. Budowaliśmy zamki z piasku, szukaliśmy skarbów, bursztynów, graliśmy w piłkę.

Oprócz plażowania, organizatorzy przygotowali dla nas wiele atrakcji. Każdego dnia poznawaliśmy nowe miejsca, przeżywaliśmy ciekawe przygody i choć czasami zmęczenie brało górę, to po krótkim odpoczynku maszerowaliśmy dalej. Zwiedziliśmy port rybacki, płynęliśmy statkiem „Pirat”, byliśmy na latarni morskiej, zwiedziliśmy Muzeum minerałów, spacerowaliśmy po falochronie. Byliśmy też na rynku i w Katedrze. Bardzo podobał nam się pobyt na basenie. Wieczorami spędzaliśmy czas na boisku, gdzie można było pograć w piłkę lub pobawić się na placu zabaw. W Dzień Dziecka poszliśmy na pyszną pizzę, a ostatniego wieczoru odbyła się dyskoteka.

Po długiej podróży, zadowoleni, opaleni i wypoczęci z radością przywitaliśmy rodziców na dworcu w Lublińcu.

Wszyscy zgodnie twierdzą, że świetnie się bawili i już zaczynają oszczędzać na kolejny wyjazd.

Może za rok znowu pojedziemy?