Aktualności

25-06-2017 Zielona Szkoła w Kołobrzegu

W dniach 11 – 18 czerwca 2017r. uczniowie, klasy III, IV i V wraz z opiekunami przebywali na zielonej szkole w Kołobrzegu. Po długiej i męczącej podróży dotarliśmy na miejsce. Tym razem korzystaliśmy z gościnności malowniczo położonego na peryferiach miasta Ośrodka Wypoczynkowego Podczele II. Kołobrzeg powitał nas słoneczną pogodą. Od razu po śniadaniu poszliśmy przywitać się morzem. Mimo zmęczenia zaliczyliśmy długi spacer wzdłuż plaży.

Kolejny dzień nadmorskiej przygody to spacery, gry i zabawy na  plaży. Zwiedziliśmy też Centrum Kołobrzegu. Byliśmy w Katedrze i przed Ratuszem. Wśród atrakcji nie mogło zabraknąć też wizyty w Aqua Parku. Kiedy doczekaliśmy się w końcu słonecznego, upalnego dnia – spędziliśmy go głównie na plaży. Oprócz kąpieli słonecznych zażyliśmy, niektórzy zdecydowali się też na kąpiel w morzu. Wymagało to jednak sporej odwagi. Czas szybko płynął na budowaniu zamków  z piasku, poszukiwaniu muszelek i bursztynów. Podczas wieczornego spaceru po plaży podziwialiśmy zachód słońca. Kolejnego dnia wybraliśmy się na rejs statkiem. Mimo, że niektórym strach zaglądał w oczy, to wszyscy okazali się bardzo dzielni. Zwiedziliśmy Muzeum minerałów. Byliśmy w Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu. Wieczorem w pokoju chłopców zorganizowaliśmy strefę kibica i wspólnie oglądaliśmy mecz, dopingując naszym. W ostatnim dniu udaliśmy się do portu jachtowego i do źródełka solnego. Po spakowaniu walizek i przygotowaniu do podróży ruszyliśmy na ostatni spacer brzegiem morza.

Opaleniu, wypoczęci i szczęśliwi w niedzielny poranek wróciliśmy do Kośmider, gdzie przed szkołą czekali stęsknieni rodzice.